Benvinguts a SendersFlix, al nostre blog trobaràs totes les rutes que anem fent!! E-mail: sendersflix@gmail.com

lunes, 12 de noviembre de 2012

31.03.12 - La Bisbal de Faset / Margalef (crònica d'Eva)

Aquest dissabte vam tornar a sortir a fer senderisme però aquest cop, més a prop de casa!!

La ruta va sortir des de la Bisbal de Falset!!!!!!

Vam fer 16 quilòmetres!!!

Durada: 5 hores i 20 minuts

Dificultat: fàcil

Aquest cop vam ser 10 persones:

Enric , Jose, Jaume M., Pep, Antonio, Benjamin, Eli, Dolors, Tere, Eva i la Noa.

A les 8 ja vam començar a caminar!!

Vam agafar una sendera molt maca que ens va portar al coll de la Manxa!! Tot era pujada però era progressiva i es podia fer molt bé.

Després de tota la senyora pujada, a dalt de tot ens vam aturar a esmorzar!! Unes vistes maquíssimes de la zona.

Un cop en la panxa plena, vam seguir caminant i vam anar a veure el Mas Serrador!!

Bé, de mas en tenia poc solament quedaven 4 pedres però la sendera que vam fer va ser guapíssima!!

Tota plena de pinyes pel terra i unes raconades precioses!! Això si, tota  pujada!!!!!!! Jejeje

Un cop a dalt de tot i veient el mas del serrador vam veure unes vistes impressionants!

Des d'allí es veia l'ermita de sant salvador i també molta vites del Montsant!

Després vam seguir caminant però aquest cop ja era tot baixada! Vam anar fins a Margalef i després caminant fins a la bisbal!

Aquesta foto és motl divertida!! és de l'Antonio!! jose i jaume prepaven la càmera per fer-nos la foto de grup i els vam enganxar en plena carrera cap a la foto! jejejeje
Les fotos van qeudar molt guapes! aquesta és una d'elles!

Vam fer una paradeta al riuet per estirar les cames i la noa va aprofitar per remullar-se!! jejeje

Vam estar una estona caminant vora el riu i després ja va ser camí per dalt!! Aquest últim tram no tenia gaires coses especials.

Una altra sortida que m'ha encantat!

La Noa també va vindre i s'ho va passar de conya!! Es va portar super bé! Anava tota l'estona lliure i cada cop que la vaig tindre que lligar es va portar super bé! Cap problema.

Tota l'estona anava al capdavant i de tant en tant venia a veure'ns cap al darrera! Jejeje

No vegis la de km que fa aquesta noa!!!!!!!

El Benjamin semblava el seu amo!! Ja què estava tota l'estona amb ell; a la Noa li encanta anar al davant i amb ell també!! Així que feien un bon equip!! Jejeje

Aquesta sortida es d'aquelles que m'agraden a mi! L'anada pujada i la tornada baixada, així et canses menys!!

Vam fer una senyora pujada però al ser progressiva sembla que es faci molt millor; però valia la pena ja què les vistes que vam trobar eren impressionants!

L'ambient que dir! Molt bé!!  Molt bon rollo i amb ganes de caminar i fer fotikis!!!!!! Al principi se'm feia estrany sortir amb molta gent ja què estava acostumada a sortir els xinitos solets (jose, tato i mua) però ara li trobo un encant especial!! Vas parlar amb tothom i també tens les teves estones sola amb la natura!

Està molt bé perquè tots compartim aquests moments tant especials amb la natura.

Ara fins la propera sortida!!

P.D.: les fotos de l'article de varis autors! (Jose, Jaume, Antonio i meves) gràciesss