Benvinguts a SendersFlix, al nostre blog trobaràs totes les rutes que anem fent!! E-mail: sendersflix@gmail.com

viernes, 16 de noviembre de 2012

28.04.12 - La Mola de Colldejou (pel canal del mig) (crònica Enric)

Aquí us deixem els enllaços de les fotikis:

Fotos d'Eulogio

Fotos de Jose

Fotos d'Enric

Cròniques enllaçades al blog de senders Flix:

Crònica Blog d'Enric

Dissabte dia 28, vam sortir a caminar a la Mola de Colldejou. Una sortida tot i que repetida, digna de fer. I és que la Mola té un atractiu especial que quan la fas, segur que hi tornes.

A les 08h del matí, ja estàvem a la Torre de Fontaubella preparats per pujar a la Mola. I ho vam fer pel canal del Mig. La pujada en si es dura i la part final s'ha de grimpar una mica. Un cop dalt, vam accedir a la zona de la bassa i d'allí cap a la torre de guaita, on vam aprofitar per esmorzar.

Després vam baixar pel Coll de la Cova de la Mola i vam aprofitar per entrar a la Cova.Diuen que es pot sortir a l'altre costat de la Mola, però nosaltres no vam trobar el pas. A més, tots no portàvem llinternes i era una mica complicar de seguir.

I ja seguint la sendera, vam fer cap al punt de partida. Un cop al poble, ens vam allargar fins a la Femada on vam donar mitja volta i cap al cotxe.

Una sortida molt bonica, espectacular i encisadora.